loading...
پاتوق دخترونه
ایرونی بازدید : 136 چهارشنبه 10 شهریور 1389 نظرات (0)

صرف فعل نشستن به گویش محلی : مو بنیشم تونم بنیشی اونم بنیشه ما که بنیشیم شمام که بنیشید دیه جا نی اونا بنیشن !
———————————–
از غضنفر می پرسند پتروس که بود؟ می گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ به گوسفندانش حمله کرد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!
———————————–
یک نفر: هدف از جمع آوری ماهواره ها آزار و اذیت مردم نیست بلکه هدف فروش قطعات آن و کمک به مردم ستم دیده ی غزه است
———————————–
انواع مرد.
اروپایی = یه زن داره و یه دوست دختر . زنش رو بیشتر دوست داره.
امریکایی = یه زن داره و یه دوست دختر . دوست دخترش رو بیشتر دوست داره.
ایرانی = ۴ تازن داره و ۱۰ تا دوست دختر . ننه اش رو بیشتر دوست داره
—————
غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟
می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره!!
—————————————–
به یارو گفتن: با وطنم جمله بساز.
گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم!
گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود.
گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم
—————————————-
مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

————-
غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟
می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره!!
—————————————–
به یارو گفتن: با وطنم جمله بساز.
گفت: دیروز رفتم حمام و تنم را شستم!
گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود.
گفت: اتفاقا با تی دسته دار تنمو شستم
—————————————-
مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش

—————

معلم از شاگردش می پرسه:دو تا حیوان دو زیست نام ببر؟
شاگرد می گه: قورباغه و برادرش.
—————————
یه روز یه مرده می ره پیش یه روانپزشک و میگه: آقای دکتر، من هر شب خواب می بینم دارم با یه عده خر فوتبال بازی می کنم؛ یه دوایی چیزی بهم بدید که دیگه از این خوابا نبینم.
دکتره میگه: بیا آقا، این قرصها و این شربت رو امشب بخور؛ دیگه این خوابا رو نمی بینی.
مرده میگه: آقای دکتر، نمی شه اینها رو از فرداشب بخورم؟ آخه امشب فیناله!
—————————
صاحب مغازهای از شاگردش می پرسه: موقعی که من نبودم کسی زنگ نزد؟
شاگردش گفت فقط سفیر فرانسه زنگ زد.

صاحب مغازه ی ذوق زده می گه: چه افتخاری! نفهمیدی چه کار داشت؟شاگرده می گه: فقط گفت ببخشید اشتباه زنگ زدم!!!
————————-
یارو سر نماز موقع قنوت دستاشو برعکس میگیره ، بهش میگن آخه این چه طرزشه ؟ میگه : میخوام ایندفعه از حفظ بخونم
————

از ساده لوح می پرسن حموم چند بخشه می گه 2 بخش . زنونه مردونه
—————————
طرف میره دکتر میگه آقای دکتر هیچ ** منو تحویل نمی گیره. دکتره میگه: نفر بعدی
—————————
به اصفهانیه گفتند با لوستر جمله بساز گفت : دو تا دختر دارم یکی از یکی لوستر
—————————-
دست و دلباز واستاده بوده دم مسجد، داشته خرما خیرات میکرده. خلاصه هرکی رد میشده، یک خرما برمیداشته و یک صلوات میفرستاده. بعد یک مدت، یک بابایی دست میکنه یک مشت خرما برمیداره، دست ودلباز دستشو میگیره، میگه: هوووی! چه خبره؟! یک نفر آدم مرده، اتوبوس که چپ نکرده
__________________

یارو نامزدش بهش میگه اگه منو میخوای باید خرجم کنی.ازون روز تا حالا داره خر جمع میکنه!
__________________
غضنفر زن ژاپنی میگیره هروقت میبینتش میگه خوابت میاد برو بخواب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 221
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 272
  • بازدید سال : 1,359
  • بازدید کلی : 59,914